2012. január 17., kedd

GUGA felső -ékszer, tunika olcsón a galériámban! - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Gyönyörű  eredeti GUGA Jeans galléros, mélyen dekoltált szexi felső 
Nagyon feltűnő, igényes szabás, követi a tested vonalát. Hosszú ujjú, viszont a mély dekoltázs garantálja, hogy mindenkinek megakad rajtaD a szeme.
A Guga felirat a felső alján látszik, és hátul a gallér alatt narancssárga logo van.
Én hordtam fehér nadrághoz, vászon nadrághoz, újabban a buggyos, mély ülepű farmerhez. sokféleképp kombinálható.
Volta rajtam második randin, fekete passzos farmernadrággal, és magassarkúval. A párom sokáig emlegette az összeállítást. : D
Szerettem, de nincs széthordva, kézzel mostam mindig, inkább csak mozira, vacsira hordtam. A nyakába bevarrott cimkét mutató fotón megbizonyosodhatsz, a nyaka hibátlan állapotú, nem piszkos, vagy fakó. Ez mutatója egy felső állapotának.
Bolyhosodásra egyáltalán nem hajlamos anyag, én is csak azért adok túl rajta, hogy újabbakat vásároljak, tele a kis szekrényem.
Könnyed kis ruci, postaköltsége olcsó.
A galériámban nagyon sok szép felsőt, ékszert találsz, kérlek nézd meg.


Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Az aukció vége: 2012-02-04 17:57
. GUGA felső -ékszer, tunika olcsón a galériámban! - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése